Thursday, July 28, 2011

Khabar Pengharapan


Apa yang anda harap-harapkan dalam hidup anda? Hidup senang? Hidup gembira? Hidup kaya? Hidup harmoni? Hidup berjaya? Tidak ada seorang pun yang mengimpikan kehidupan susah, menderita dan sangsara. Jika demikian anda adalah orang yang paling tepat untuk meneruskan pembacaan apa yang saya sudah tulis dalam blog ini.

Saya tidak menjanjikan apa-apa kepada anda kerana nekad menetap tulisan-tulisan berkuasa dan bergema yang saya paparkan di sini. Anggaplah lawatan anda ke blog ini sebagai peluang terbaik. Kenapa? Kerana anda sampai ke laman ini bukan kerana kesilapan. 

Percayalah ada jutaan manusia yang kurang dan mungkin tidak berkesempatan dan tidak berpeluang menelusuri setiap baris kata-kata yang tercoret di blog ini. Ini pesan khas dari saya: blog ini berkuasa mengubah hidup anda. Bukan kerana apa yang saya nyatakan kepada anda tetapi kerana kuasa lain yang lebih mulia, lebih berkuasa, lebih akrab, lebih sejati, dan lebih nyata dari semua perkara yang pernah anda dengar, lihat, dan cerna selama ini.

Jangan heran jika anda mengeluh, menderita, sangsara, dan penasaran akan hidup anda sendiri selepas  beberapa siri pembacaan anda. 

Hanya satu perkara: ikuti blog ini setiap hari kerana saya telah menyediakan empat puluh satu artikel [41]  dan ia akan saya paparkan melalui blog ini mulai esok dan seterusnya. Semuanya berlandaskan satu perkara: KASIH ...

Jangan lupa ikuti mulai esok dan kongsikan kepada setiap teman, sahabat, rakan, dan kawan anda.

No comments:

Post a Comment